  • Data: 2010-10-11 18:27:52
    Temat: Re: Zawyzone rachunki za prad - jak odzyskac kase
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niusy.pl napisal:
    > Który artykuł wyklucza czerpanie korzyści z udostępniania prądu ?

    Art.32.1.4.a który zwalnia od obowiązku uzyskania koncesji obrót energią,
    jeżeli roczna wartość obrotu jest poniżej 100 tys. euro. Ale wtedy witamy
    w świecie działalności gospodarczej :D

    Dodatkowo dochodzą regulacje umowne z dostawcą energii dla poszkodowanej.
    Najprawdopodobniej są tam zastrzeżenia zakazujące odsprzedaży energii,
    więc pozostaje jedynie refakturowanie, czyli... bez zysku.

    > Ty mi poczytaj.

    A co ja Bracia Grimm jestem, żeby dobranocki ci opowiadać? Wysil się.

    > Tobie coś dolega ??? To grupa dyskusyjna. Nie pasuje klimat to naprawdę nie
    > musisz brać udziału.

    Skomentowałem twoje 'Eee, tam' jako wyjątkowo nośny argument na gruncie prawnym :P

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek