  • Data: 2010-11-06 09:47:13
    Temat: Re: Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p 47 napisał(a) :
    > Bardzo wiele dziesiątek lat temu, jeszcze na studiach doktoranckich
    > spędzałem wakacje w Szwajcarii i "załapałem" się tam na fuchę w browarze.
    > Istotnie pracownicy w czasie zmiany mogli wypić 12 , nie pamiętam już,
    > litrów, albo butelek piwa. Zresztą nie za darmo, ale za minimalna opłatą 20
    > rappów za litr (albo butelkę), którą to opłate wrzucali do puszki.
    > Większośc tę normę wypełniała;-),

    Półtora dziesiątki lat temu w Niderlandach, w dużej firmie, stał
    automat z napojami w puszkach. Jeden automat był z puszkami z piwem.
    I nikomu nie przyszło na myśl, że to coś złego.

    Zresztą Niderlandy to dziwny kraj :-) Tam Policja zatrzymywała
    gościa w samochodzie i następnego dnia w lokalnej gazecie była
    notka: "Policja zatrzymała Petera N., mieszkańca Amsterdamu,
    prowadzącego pojazd po użyciu alkoholu. Wobec kierowcy orzeczono
    zakaz prowadzenia pojazdów przez 8 godzin."
    Nie pomyliłem się - kara była w godzinach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]