  • Data: 2005-05-04 03:53:49
    Temat: Re: Zawieszenie emerytury - nikt nie wie?
    Od: "Ewa" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wejdź sobie na strony ZUS-u to wszystko sobie przeczytasz.

    Niestety NIE.
    Tam są informacje ogólne, kiedy - to znaczy po przekroczeniu jakiej kwoty i o ile
    emerytura
    jest zminiejszona lub całkiem zawieszona (http://www.zus.pl/swiadcze/emer011.htm)
    Na w końcu proste pytanie jakim jest to powyżej odpowiedzi nie znalazłam. Może Ty
    wiesz
    gdzie jest, to podaj proszę.
    Ale chodzi mi o konkretne odpowiedzi dotyczące sytuacji, które przedstawiłam. Komuś,
    kogo
    to nie dotyczy, wydaje się, że z ogólnych zasad wszystko jednoznacznie wynika. Jeśli
    jednak
    zaczyna się zastanawiać nad konkretną sytuacją - okazuje się, że wcale interpretacja
    nie jest jednoznaczna.

    Pozdrawiam
    Ewa