  • Data: 2009-06-18 11:31:21
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi przy tym o wysłanie pracowników na urlop bezpłatny, ale o
    > rozwiązanie stosunku pracy (brak pracowników). W przypadku zleceń i
    > umów o dzieło, umowy te mogą trwać, jeżeli usługi nie będą przez
    > zatrudnionych wykonywane (w okresie zawieszenia mogą jedynie być
    > dokonywane wypłaty wynagrodzeń za usługi wykonane przed
    > zawieszeniem)."

    Mam pytanie

    1 os dzialalnosc gospodarcza. Co miesiac pewna firma placi mi za moje uslugi
    (wynajmuja u mnie cos - nic nie musze robic, po prostu co miesiac kasa na konto
    splywa i tyle). Czy moge zawiesic dzialalnosc i nadal wystawiac tej firmie
    rachunki?

    Jak rozumiem jak zawieszam to juz nowych klientow miec nie moge, a co ze
    stalymi=obecnymi?

    Co miesiac wystawiam im tez rachunek.

    Co zrobic by zawiesic dzialalnosc na 3mc (moze nie byc mnie w kraju w ogole)
    ale nadal moc pobierac oplate od tych moich klientow?

    Na razie niemam zadnej umowy ale moze moge spisac jakas umowe o dzielo czy
    zlecenie i bedzie to zgodne z prawem?

    Prosze o pomoc, dziekuje :)