  • Data: 2024-06-01 21:12:06
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynam się zastanawiać jak często ten proceder w rzeczywistości się
    > zdarza...

    Mi tak zupełnie bez powodu zdarzyło się raz - ale to prehistoria z
    czasów studenckich. I raz samochodem zupełnie bez żadego powodu -
    zatrzymania do kontroli - jechałem i nawet nie bardzo miałem świadomość
    że coś ode mnie chcą, ale jadą włączyli bomby bez dzwięku więc zjechałem
    i sprawdzili papiery - pytani o co chodzi odpowiedzieli że rutynowa
    kontrola i sprawdzili dokumenty bez zdania racji. Raz samochodem i
    twierdzili ze akurat mieli info że mercem E klasą są przewożoene
    narkotyki - nie wiem czy prawdziwy powód ale wcześniej szukali po
    schowkach i dywanikach, ale wyglądało na to że rzeczywiście czegoś
    konktetnego szukali a że odbylo się kultularnie to problemu z tym nei
    miałem. Raz moto, ale grzecznie powiedzieli że sprawdzają bo wielu
    jeżdzi bez prawka, więc się nie czepiałem - jakiś powód mieli i byli
    grzeczni i kulturalni, więc problemu nie widzę. Raz próbowali mi wmówić
    że gadałem przez telefon, więc pokazałem im uchwyt do tel i kamerkę i
    nawet już nie chcieli oglądać papierów. I raz jak udzielałem pierwszej
    pomocy epilektykowi ale powiedziałem że nie mam, i żeby mi pomogli a
    potem im podam dane ale ani nie pomogli ani się potem o dane nie upomiali.

    Natomiast my tu nie o tym, bo pewnie w większości wypadków da się sprawę
    grzecznie i bez problemu ogarnąć jak wyłuszczą o co im chodzi a o
    wymyślanie niestworzonych powodów typu "rowery giną może ma pan jakiś w
    gaciach".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!