  • Data: 2008-04-07 10:56:44
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:
    > W dniu 2008-04-05 03:18 AW pięknie wystukał/a:

    > Jak sobie uważasz. Ja piszę to co widzę.

    Ja też widzę co piszesz. Domyślam się, że co najmniej jesteś pracownicą
    supermarketu, jeśli nie ochrony.
    Sorry, ale jakoś trudno uwierzyć w twoją bezstronność.

    P.S. Chciałem też przeprosić, za to "ograniczenie". Rzeczywiście,
    niezbyt to było eleganckie. Zamienimy to na "Jesteś tak naiwna, czy
    tylko trollujesz?"
    AW