  • Data: 2008-04-05 13:59:43
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ft7u5c$jhf$3@nemesis.news.neostrada.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ft7r6k$u55$1@news.onet.pl...
    > Tylko, ze jest pewna różnica pomiędzy "wleczeniem Bóg wie dokąd", a
    > poleceniem do przejścia do pokoju ochrony, który jest obok.
    Poleceniem ochroniarza?
    A co są warte (podstawa) jego "polecenia"?
    Osobiście byłem niegdyś kilkakrotnie zaczepiany przez ochroniarzy i za
    każdym razem załatwiałem sprawę w prosty sposób: won, wzywaj policję albo ja
    wezwę policję.
    Jeden, jedyny raz pachoł coś usiłował pyskować (w Carrefour'ze), że on też
    może policję, ale jak zacząłem wybierać numer i posłałem go po przełożonego
    to spasował.
    Odnoszę jednak wrażenie, że świadomość ograniczeń w działaniach tzw. ochrony
    dotarła już zarówno do klientów sklepów jak i do burków pilnujących, bo od
    dłuższego czasu incydentów na tym tle nie doświadczyłem, a ponadto zrobili
    się jakby uprzejmi chyba.

    --
    Jotte