  • Data: 2008-04-05 11:56:33
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ft7me6$cki$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > A co nie wysłali?

    Skoro pani na dużyrce niechętnie odpowiedziała, że sobie to ustalą z ochroną
    to pewnie nie wysłali (dają wiarę ochronie).

    >Uwierz, że w większości takich przypadków, jednak ochrona ujmuje
    >prawdziwych złodziei.

    Moje doświadczenia są zupełnie inne. Nigdy nic nie ukradłem, podczas gdy
    uważany za złodzieja byłem przez ochronę niejednokrotnie. Zależy to
    oczywiście od profesjonalności ochrony, ale przypadki kiedy spotkałem się z
    profesjonalnym podejściem ochrony mogę policzyć na palcach jednej ręki.