  • Data: 2008-10-23 06:24:31
    Temat: Re: Zatrzymanie biletu miesięcznego przez kontrolera
    Od: " jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko ja nic nie zmieniałem na tej karcie, jeszcze raz naniosłem te same dane.
    A po za tym za pierwszym razem też własnoręcznie naniosłem dane.
    W cytowanym przez Ciebie przypadku chłopak nie nanosił pierwotnie danych tylko
    sekretarka, a więc ona jest uprawniona, a do nanoszenia cech
    indywidualizacyjnych, Do wpisania nazwiska na kartę miejską jest uprawniony
    pasażer. Jest to drobna różnica, ale w prawie takie rzeczy są istotne.
    pozdr.