  • Data: 2009-01-07 21:35:27
    Temat: Re: Zatrzymanie biletu miesięcznego przez kontrolera
    Od: a...@o...pl (Ania) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Właśnie dzisiaj miałam podobną sytuację w metrze. Pan Kontroler zatrzymał
    moją kartę i w dodatku dostałam mandat za jazdę bez biletu, mimo, iż na
    karcie wyraźnie było napisane moje imię i nazwisko wraz z numerem
    legitymacji, karta była ważna. Nie podpisałam mandatu, więc przyjdzie
    pocztą, sama nie wiem co robić, chciałam iść z tym kontrolerem na policję
    ale niestety na stacji metra Marymont nie ma posterunku. Czuje się z lekka
    pokrzywdzona i najchętniej to napisałabym solidną skargę na kontrolera
    albo podała sprawę do mediów. Proszę o pomoc. ania

    --
    Wyslano z serwisu -> http://