  • Data: 2023-12-29 17:56:39
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2023 o 17:27, A. Filip pisze:

    > Za dawanie temu
    > *i kolejnym* prezydentom prawa łaski przed wyrokiem też nie jestem.
    > PO prezydent po Dudzie nie powinien mieć prawa w takim trybu ułaskawić
    > Bartłomieja Sienkiewicza.

    No własnie niestety... zgodnie z prawem... powinien. Skoro ten sobie w
    chuja pociął i nikt mu nic nie zrobił ani "ułaskawionych" nie zamknął to
    znaczy że mu wolno. I jest to osobista decyzja prezydenta czy lecieć w
    chuja czy jednak nie wypada. Jak pisałem - szkody wyrządzone przez
    pisorów są daleko bardzie destrukcyjne niż większosci się wydawało, bo
    niszczą fundamenty prawa, praworządności i państwa (oraz relacji
    obywatela z państwem). I niestety powodują że sprzątanie po pisie będzie
    się odbywało w tym samym trybie (a w zasadzie bez trybu):(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!