eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-07 11:58:46
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-09-2010 21:20, Ikselka pisze:

    > Jest tym samym: godzisz się albo nie, a jeśli nie podoba się, to zmień
    > kościół.

    A czytałaś co trzeba zrobić, żeby KK Cię wypuścił ze swoich szponów?

    Jakby mnie ktoś bez mojej zgody zapisał do kółka garncarskiego, to by
    mnie wykreślili przy pierwszej wizycie i to z przeprosinami.
    Nikt by nie wymagał dwóch świadków, papierów sprzed 40 lat z drugiego
    końca Polski i nie załatwiał sprawy zostawieniem "czasu do namysłu" do
    świętego nigdy, bo a nuż zapałam jednak miłością do gliny za rok albo dwa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813