eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-05 18:34:55
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:i60naj$ipr$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-09-05 19:43, Robert Tomasik pisze:
    > Na wsiach większość cmentarzy
    > w mojej okolicy należy do Kościoła Katolickiego. Tyle, że ustawa nakazuje
    > im zezwolić na pochówek osób niewierzących tam, gdzie komunalnych
    > cmentarzy
    > nie ma.

    W mieście, w którym mieszkam cmentarze katolickie są we władaniu kościołów.
    Kupując miejsce na cmentarzu np. w Wilanowie trzeba iść do proboszcza
    (kolegi Glempa), do kancelarii kościoła. W Wilanowie mam sporo grobów
    umarłych z mojej rodziny bliższej, dalszej i znajomych, szczególnie grób
    rodzinny, w którym leży mój ojciec.

    --------

    Ale w tm wypadku masz wybór, bo pewnie istnije również szereg cmentarzy
    komunalnych. W mknijszych miejscowościach często cmentarz należący do gminy
    wyznaniowej jest często jedynym.