  • Data: 2011-08-04 19:17:56
    Temat: Re: Zasilek dla bezrobotnych - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Aug 2011, Kamil wrote:

    > Czyli twierdzisz (tak jak liwiusz) że pracownik który wypowiedział umowę
    > o pracę nie otrzyma zasiłku dla bezrobotnych

    Skąd taka teza?
    Możesz wyjaśnić, gdzie W POŚCIE NA KTÓRY ODPOWIADASZ widzisz
    jakąkolwiek wzmiankę o zasiłku dla bezrobotnych?

    Z przezorności procesowej :P zacytuję Ci Twój własny post
    napisany później do Liwiusza, żeby nie było że to tylko
    ja mam w zwyczaju odnosić się DO CYTATÓW:
    +++
    Date: Thu, 4 Aug 2011 11:36:58 +0200
    From: Kamil <a...@a...com>
    [...]
    Nie ma to znaczenia. napisałeś że [...]
    i TYLKO DO TEGO SIĘ UCZEPIŁEM.
    ---

    No to proste pytanie: Tobie wolno "czepiać się tylko czegoś",
    a reszta dyskutantów ma wprowadzać dodatkowe zastrzeżenia
    że "odpisuje tylko do tego co zacytowano", bo inaczej przypiszesz
    im wypowiedzi *innych* dyskutantów które padły od początku
    usenetu?
    A weź <tu sobie dobierz ulubioną poradę> ... ;)

    Ad rem.
    Mam większymi literami? - to proszę:

    Pracy, nie prawo o świadczeniach społecznych! (a zasiłek dla bezrobotnych
    ma umiarkowany związek z pracą, przysługuje nie tylko pracownikom,
    ba, wręcz nie przysługuje pracownikom, prawda?)

    No i zacytuję to co wyciąłeś z mojego posta a było cytatem
    z Twojego i stanowiło przyczynę mojego komentarza:

    Toć piszę, że ta wersja jest z innego matriksa.
    Napisałem dlaczego.
    Coś się nie zgadza?

    pzdr, Gotfryd