    From: goldi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasiedzenie - pytanie
    Date: Fri, 2 Mar 2012 02:55:28 -0800 (PST)

    On 2 Mar, 01:11, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > jak sie w pełnomocnictwie napisze, ze nie wygasa to nie wygasa.

    Pełnomocnictwo niewygasające z powodu śmierci ma ten skutek, że po
    śmierci mocodawcy pełnomocnik się staje pełnomocnikiem spadkobierców.
    Przede wszystkim, pytający nie napisał, czy jest jedynym spadkobiercą
    swojej mamy. Jeśli tak, to wskutek śmierci wygaśnie nawet
    pełnomocnictwo niewygasające na wypadek śmierci gdyż nie można być
    jednocześnie pełnomocnikiem i mocodawcą.

    Jeśli jest jedynym spadkobiercą, to może teraz złożyć wniosek jako
    pełnomocnik, a po śmierci mamy wstąpić do postępowania jako
    wnioskodawca.