  • Data: 2013-11-12 08:31:33
    Temat: Re: Zarządca domeny blokuje wychodzące maile - co zrobić?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-12 08:16, WOJO pisze:
    > Osobiście uważam te limity za wystarczające, nawet do mailingu.

    No - to jest *TWOJE* zdanie.
    500/godz to przecież detal.
    Wiem, można sobie tak ustawić automat, żeby te parę tysięcy mejli
    rozkładał równomiernie w rozsądnym czasie, ale dnia może braknąć.
    Z kolei - u mnie jest ustawiony jakiś zaufany dostarczyciel blacklist-ów
    (nie chce mi się sprawdzać co tam admin nawywijał i który to
    dostarczyciel), na którym co jakiś czas pojawia się gmail jako
    dostarczyciel spamu i miewam z tym problemy, bo mejle od gmail są odbijane.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.