  • Data: 2003-06-09 20:38:19
    Temat: Re: Zartrzymane prawo jazdy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:38r9evom2bgq5r68hccdv1m819hmottqjp@4ax.com...

    > Dla porządku przypomnę cytat "z Tomasza" ;-)
    > by nie zgubić co mnie zaciekawiło:

    Jeśli po podwórku to nie ma sprawy.Dopóki kogoś nie rozjadę (czyli nie
    dojdzie do wypadku) mogę sobie jeździć do woli.
    Myślałem że cały czas rozmawiamy o tym:
    "Jeden z moich znajomych został zatrzymany przez straż graniczną na polnej
    drodze prowadzącej do jego posesji, straż z kolei wezwała policję ta
    przyjechała z alkomatem. Finał jest taki że gościowi prawo jazdy zostały
    zabrane na pół roku."
    bo od tego zaczął się wątek.

    Pozdr
    Leszek