  • Data: 2008-07-02 11:22:32
    Temat: Re: Zapowiedz glosowa
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał
    > Równie dobrze możesz sobie powiesić na płocie informację:
    > "za patrzenie na niniejszą tabliczkę każda pani < 25
    > daje buzi"

    Tu akurat nie ma wyrażenia woli koniecznej do zawarcia umowy, bo skoro i tak
    już patrzy na tabliczkę.
    Ale jak powiesisz tabliczkę "za wejście na mój ogródek płaci się bilet 5 zł"
    to co? Chyba będzie już powstawało zobowiązanie umowne podczas wejścia.
    Skąd ma wynikać różnica prawana z tą zapowiedzią głosową. Zresztą nikt nie
    powiedział, że to musi być naliczne z taryfy dzwoniącego. Komunikat mógłby
    głosić, że za każdą kolejną minutę rozmowy trzeba ileś tam zapłacić
    przelewem pocztowym. Nie można świadczyć takiej usługi?