eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapłata za usługę pobrana- usługa nie wykonana - jaki zwrot?Re: Zap?ata za us?uge pobrana- us?uga nie wykonana - jaki zwrot?
  • Data: 2009-06-18 11:25:58
    Temat: Re: Zap?ata za us?uge pobrana- us?uga nie wykonana - jaki zwrot?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Pomyliles z zadatkiem - przy zaliczce kasa jest zawsze zwracana.
    >

    O i tu mam pytanie, rezerwuje wlasnie wczasy i taki zapis (potwierdzenie
    email):


    "Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 13:00, kończy się o godz. 11:00.
    Dodatkowa opłata w Hotelu *****: Opłata klimatyczna 1,50 za osobe.
    Płatność w hotelu za pobyt honorowana jest gotówka oraz kartą kredytową.
    W przypadku anulacji dokonanej rezerwacji, zaliczka pokrywa koszty
    manipulacyjne Hotelu."

    Czyli co? Moge zrezygnowac na dzien wczesniej, oni mi powiedza ze 1000zl poszlo
    sie ***** a ja im wytaczam proces i powoluje sie na mail => wygrywam sprawe?
    Ale czy mail bedzie dowodem wiazacym?

    Tak teoretycznie bo nie zamierzam rezygnowac no chyba ze np czlowiek bedzie
    mial wypadek... to pytam na wszelki wypadek :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1