eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapłata za usługę pobrana- usługa nie wykonana - jaki zwrot?Re: Zap?ata za us?uge pobrana- us?uga nie wykonana - jaki zwrot?
  • Data: 2009-06-18 09:57:18
    Temat: Re: Zap?ata za us?uge pobrana- us?uga nie wykonana - jaki zwrot?
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    mak wrote:

    > Czego moge sie domagaae od firmy która niezrealizowa?a mojego zamówienia -
    > napisa?a, ?e zrealizowa?a :(
    > A pieni??ki pobra?a....

    Zwrotu kasy.

    > Wyjaoenienia sprawy trwaj?...
    >
    > Czy jak w formie zaliczki - podwójny zwrot,

    Pomyliles z zadatkiem - przy zaliczce kasa jest zawsze zwracana.

    > czy inn? kase za utracone
    > korzyoeci..??

    Jesli potrafisz udowodnic swoje straty (nie zadne moralne czy osobiste ,
    tylko np zmniejszenie przychodow sklepu internetowego itp, cos na co
    mozesz miec dowody na pismie - ogolnie ciezko cokolwiek udowodnic) to
    mozesz sadzic sie cywilnie. Ale nie oczekuj nie woadomo czego - tu nie
    USA czy UK - dostaniesz np 500 pln i koniec - a wyrok po 3-4 latach.