  • Data: 2008-10-26 18:02:00
    Temat: Re: Zandarmeria i kontrola radarowa
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DentFear wrote:

    > Dziś widziałem na drodze krajowej samochód osobowy ŻW i żołnierza
    > stojącego z suszarką do pomiaru prędkości. Od kiedy żandarmeria może to
    > robić? w pobliżu nie było żadnej jednostki wojskowej. Czyżby
    > pozazdrościli Policji i SM łatwego zarobku?

    a to nie jest tak ze:

    - policjant moze zatrzymac tylko cywila
    - zandarm moze zatrzymac zarowno cywila jak i wojskowego

    ?

    ps: oczywiscie co do zatrzymania wojskowego sa dodatkowe wymogi dotyczace
    stopnia dowodcy patrolu zatrzymujacego wojskowego o danym stopniu ale to
    juz inna bajka ...

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein