    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Date: Sun, 04 May 2008 17:28:30 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 04 maj 2008 15:59
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Ale Ty się spierasz ze mną, czy z zapisem w ustawie? :)

    No ale co ma ten zapis wspólnego z bankiem?

    > Ja też często wyjeźdzam do klienta, ale jakoś potrafię wskazać lokal,
    > który byłby głównym miejscem wykonywania działalności. :)

    No ja wykonuję usługi wyłącznie u klientów.

    > A ja wpisałem adres miejsca, które faktycznie jest głównym miejscem
    > prowadzenia DG (mieszkanie przerobione na biuro). Wolno mi chyba, skoro
    > jest taki punkt w ustawie? :)

    No ale co ten punkt ma z bankiem wspólnego?

    > I mam się kopać z: ENEĄ (prąd), gazownią, plusem, medicoverem i
    > wszystkimi innymi przedsiębiorstwami, które z uporem w adres płatnika
    > wpisują to co w 'główne miejsce prowadzenia DG', a nie to co w 'miejsce
    > zamieszkania'? :)

    No a czemu im takie podałeś?

    > Aby dodatkowo sprawę uatrakcyjnić, to powiem że bank w przelewach
    > osobistych nie podaje mojego adresu zamieszkania, ale zameldowania
    > stałego (inny niż zamieszkania). Więc i tak źle, i tak niedobrze.
    > :)

    Dlatego ja bym zostawił tam swoje dane i tyle :D

    > No to jak nie masz, jak masz? :)
    > Podałeś swoje miejsce zamieszkania. Też można.

    No ale zgodnie z Twoją teorią podałem źle, bo w miejscu zamieszkania DG nie
    wykonuję :D

    > Za tydzień mnie kolejna zmiana czeka. :)
    > Tym razem już większa zmiana, bo się i zameldowanie zmienia. ;)

    Jak Ci tak dobrze idzie, może mnie zatrudnisz ? :D

    > Nic nie płacę. Konto mam za darmo. :)

    przez pierwszy rok. :D

    > No liczę wszystkie zmiany jakie robię w banku, nie samą zmianę miejsca
    > prowadzenia DG.

    No to pozostaje Ci Multibank :D
    --
    Tristan