    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamówiony program a oryginalność narzędzi
    Date: Thu, 26 Aug 2010 15:13:55 +0200

    Kotlet Mielony pisze:

    > nie bredze, raz chcialem wykorzystac OpenOffice (calc) do czegos
    > bardzoiej skomplikowanego (banalnegO), podlaczyc przez odbc zwykla
    > tabele zwyklej bazy, ZAWSZE PRZY OTWIERANIU TABELI OO SIE WIESZAL. ZAWSZE!

    Wiesz, to tak samo jak z jedną z pierwszych wersji w95, jak włączył się
    wygaszacz na 486, to komputer zawsze się wieszał, a zdarzało się, że
    uszkadzał partycję systemową... Wg Twojego widzenia świata powinienem
    powiedzieć, że systemy Windows nie nadają się do pracy i nie można im
    pozwolić na włączenie się wygaszacza, bo to zawsze powiesi system...

    Problem mógł być zarówno w oo, jak i w sterowniku do odbc. Nie mnie
    rozstrzygać. Ja raczej bym się przyczepił do tego, że niezbyt wygodnie
    obsługuje się tabelki, bo nie można umieścić (no przynajmniej do
    niedawna nie można było - ostatnio nie używałem) bez kombinacji tabeli
    obróconej o 90 stopni i żeby w ten sposób przenosiły się dane na kolejne
    strony. Ale cóż - nie ma programów idealnych. Jeśli któregoś programu
    rzeczywiście potrzebuję, to go kupuję, nie mam przed tym oporów, no ale
    msoffice jakoś nie potrzebowałem do tej pory, zresztą jak wielu innych
    użytkowników komputerów....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl