  • Data: 2010-08-25 11:04:40
    Temat: Re: Zamówiony program a oryginalno?? narze^dzi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/25/2010 1:21 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > A czy czasem z czasem zasiedzenie nie zadziała, hmm?
    >
    > [ciach]

    co do samochodu, to i może, chociaż co do kradzionego to nie jestem pewien.
    co do obrazka, to prawo autorskie zasiedzenia raczej nie przewiduje

    > No to udowodnij, że dany (powiedzmy) obrazek jest faktycznie twojego
    > autorstwa ;->

    założyłem, że autor jest w stanie to zrobić, inaczej nie ma co podskakiwać.

    przy czym to akurat nie jest trudne.
    zwykle masz albo wycinek wiekszej całości, albo ty masz jpg, a ja mam raw.