eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
  • Data: 2009-02-25 22:57:02
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik HALF&HALF napisał:
    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > news:go44vk$j2i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    >> Zgadzam się z tym że ma dostarczyc dowod zakupu, ale tym dowodem moze
    >> byc cokolwiek (np faktura, rachunek, wydruk z systemu sklepu).
    >
    > Problem w tym ze nie dostalem zadnego dowodu zakupu a zakladajac ze za
    > jakis czas albumik za nie male pieniazki zacznie sie sypac to jaka mam
    > podstawe do reklamacji nie majac dowodu zakupu?


    ty już masz dowód zakupu, jest nim potwierdzenie zapłaty za konkretny
    towar dla konkretnej firmy z twojego systemu bankowego (chyba że w
    tytule przelewu napisałeś "za zakupy" a nie "za album włoski z
    zamówienia nr x")

    i tobie nic więcej nie potrzeba, to oni w razie sporu muszą teraz
    udowodnić że towar tobie wydali, a jak nie mają takiego dowodu to nawet
    nie musisz zwracać albumu a tylko zażądać z powrotem pieniędzy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1