eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
  • Data: 2009-02-25 19:45:39
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    HALF&HALF wrote:
    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > news:go44vk$j2i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    >> Zgadzam się z tym że ma dostarczyc dowod zakupu, ale tym dowodem
    >> moze byc cokolwiek (np faktura, rachunek, wydruk z systemu sklepu).
    >
    > Problem w tym ze nie dostalem zadnego dowodu zakupu a zakladajac ze
    > za jakis czas albumik za nie male pieniazki zacznie sie sypac to jaka
    > mam podstawe do reklamacji nie majac dowodu zakupu?

    więc zgodnie z prawem zażądaj przesłania dowodu zakupu, nawet PDFa mailem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1