eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Date: Wed, 25 Feb 2009 23:27:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <go4gkt$rcn$2@inews.gazeta.pl>
    References: <gnu1n0$v5k$1@news.onet.pl> <gnv5ab$jp3$2@inews.gazeta.pl>
    <gnvae0$1ht$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089078231025.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235600861 28055 89.78.231.25 (25 Feb 2009 22:27:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Feb 2009 22:27:41 +0000 (UTC)
    X-User: ketmia1
    In-Reply-To: <gnvae0$1ht$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:577852
    [ ukryj nagłówki ]

    HALF&HALF pisze:
    >> zwrot jest mozliwy jesli kupujesz jako osoba prywatna i wszystko co
    >> nabyles poza siedziba firmy, to ze nie maja "koszyka" i nie sa sklepem
    >> nie zwalnia ich z tego obowiazku, jedynie aukcje z licytacja sa zwolnione
    >
    > Jutro czeka mnie w takim razie "przyjemna" telefoniczna rozmowa.
    > Dodac moge tyle ze to duzy importer kilku znanych marek a paragon zakupu
    > tak czy siak powinienem dostac bo co innego mialo by mnie upowazniac do
    > wzglednej reklamacji (no chyba ze w "sklepie bez koszyka" i ta mi nie
    > przysluguje :-)
    >

    jesli mozesz udowodnic, ze do transakcji doszlo... masz jakies
    potwierdzenie na maila, to plus dla ciebie... na dobra sprawe jesli
    sprzedajacy dokumentuje sprzedaz na kasie fiskalnej... to na sile da sie
    udowodnic i dotrzec do takiego paragonu, to on musialby udowadniac, ze
    to nie tobie sprzedal ta rzecz

    i jak juz tu slusznie zauwazono - jesli sprzedawca nie poinformowal cie
    o mozliwosci zwrotu w ciagu 10 dni... masz na zwrot 3 m-ce

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1