  • Data: 2015-12-07 17:28:18
    Temat: Re: Zamkniecie konta zadluzenie wobec banku ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n44b52$4dt$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-12-07 o 16:57, J.F. pisze:

    >Czy jak sobie oświadczę, albo wydrukuję, że J.F. jest mi winien
    >100zł,
    >to ma to jakąś wartość dowodową?

    No widzisz - ty jak powiesz, to nie ma zadnej, a bank jak powie, to mu
    sad wierzy.
    Bo inaczej, to na jakiej zasadzie banki by scigaly te miliony
    klientow, wsrod ktorych na pewno sa tysiace zalegajacych ?

    No chyba, ze do tej pory wystarczyl BTE, a teraz nagle nie wiadomo co
    jest potrzebne.

    Owszem, bank moze przedstawic umowe kredytu, umowe debetu, umowe
    prowadzenia konta, ale i tak sie opiera o ich wydruk.

    J.