  • Data: 2006-11-07 23:06:12
    Temat: Re: Zamieszkanie do sprawdzenia
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Agent 0700 napisał(a):
    > Dużo pracujesz, więc się tam tylko pokazujesz.
    Bo w rzeczywistości tak jest. Jasne.Dzięki - tak myslałam.
    Co do wypowiedzi sąsiadów - watpię, aby chcieli się wypowiadać na
    temat częstotliwości widywania mnie. To mała miejscowość - raczej
    nikt nie będzie chciał udzielać wywiadu byle urzędasowi z US. W
    końcu sytuacja może też za jakiś czas dotyczyć ich - nie daj
    Boże...