    From: GT! <c...@m...sig>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Date: Fri, 11 Jun 2004 15:22:47 +0200

    Arek wrote:

    > Nieprawda. Obowiązuje Ustawa i daje ona określone prawa.

    To moze zacznijmy od poczatku: (jak juz wspominalem nie znam sie na
    prawie wiec bede potrzebowal Twojej pomocy na sprecyzowaniu pewnych
    kwestii i poparciu ich dowodami)
    Najwazniejsza jest ustawa i jej przepisy.
    Po niej nastepuja warunki umowy i to chyba wszystko.
    Tak rozumuje laik ale popraw mnie jak sie myle.

    Chcialbym rozwinac te dwa punkty:
    Tak wiec ustawa mowi o tym co mozna a co nie jako ogolny zarys. Umowa
    mowi to samo ale odnosi sie do konkretnej uslugi lub towaru. Tak wiec to
    czego nie precyzuje ustawa musi zostac sprecyzowane w umowie lub to
    czego nie precyzuje umowa reguluje ustawa. Czy moje rozumowanie jest
    dobre czy sie myle?
    Jesli wedlug Ciebie ustawa zabrania czegos takiego jak OEM to prosilbym
    Cie o przytoczenie jej. Jestem resellerem i chcialbym wiedziec wiecej na
    temat oprogramowania OEM.

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl