  • Data: 2006-07-04 14:43:58
    Temat: Re: Zameldowanie się - pytania
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    nijou wrote:
    > Witam. W związku ze sprzedażą mieszkania, muszę się z niego wymeldować.
    > Przez 1,5 roku będę mieszkał w innymi miejscu. W tym miejscu muszę się
    > zameldować. Z tego, co się orientuję, mam dwie opcje:
    >
    > a) "ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO"
    > b) "ZGŁOSZENIE POBYTU CZASOWEGO TRWAJĄCEGO PONAD 2 MIESIĄCE"
    >
    > Czym różnią się w praktyce te dwie opcje?
    >
    > Chciałbym uniknąć konieczności wyrabiania wszystkich dokumentów na nowo.
    > Czy opcja b) umożliwia to?
    >
    > nijou
    jak zgłosisz pobyt tymczasowy, to się ze stałego nie wymeldowujesz, wiec
    jak jak kupującym powiesz, że się wymeldowałeś, a oni to (przez wróżkę
    np) spradzą, to dostaniesz od nich po gębie.
    Więc wersja B odpada.

    Nic cię nie uratuje przed wymianą dokumentów.
    Co najmniej dowód i prawo jazdy.
    US zawiadomić na NIP-3
    Pracodawcę, że zusowskie dokumenty zmienił.
    No i tyle.
    Za półtora roku to samo.