    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie a nie zamieszkiwanie
    Date: Tue, 8 Apr 2008 15:52:43 +0200
    Sender: b...@p...centertel.pl

    > Czyli osoba nie posiadająca meldunku nie może w prowadzić DG? Śmiała
    > teza.

    wygląda na to że bezdomnym w naszym kraju nie wolno prowadzić DG, i chyna
    nawet pracować (bo zdaje się ze pracodawcy musisz podać dane mieszkaniowe
    przy zatrudnieniu), nie znam przepisu, ale wątpię żebyś przekonał do tego
    urzędy (czy przyjmą wpis do ewidencji, dadzą ci regon, nip, zarejestrują w
    zus i us jak nie wypełnisz zdaje się obowiązkowych pozycji mieszkaniowych,
    bo mi w zus nawet nie chcieli przyjąć druczku jak nie wypełniłem jednej
    pozycji powtarzajacej sie w nim 5cio krotnie:O(

    > Żaden nie jest ukryty, nie ma bowiem czegoś takiego jak "siedziba osoby
    > fizycznej prowadzącej DG".

    ok, niech ci będzie miejsce wykonywania DG w lokalu mieszkalnym,
    pytanie podtrzymuję.