  • Data: 2008-04-03 20:53:32
    Temat: Re: Zameldowanie a nie zamieszkiwanie
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której
    > osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.

    no właśnie o tej bzdurze mówię, bo co to za definicja zamiarów, przecież
    zamiary nie mają żadnej mocy prawnej,

    p.s. zetknąłem się z tym po jakimś czasie prowadzenia DG, i znalazłem w
    gazecie prawnej wypowiedz prawników (pewnie tych z gazety prawnej) na ten
    temat i oni stwierdzili że ta definicja nie istnieje, bo jest
    niesprecyzowana, czyli faktycznie nie ma żadnej mocy prawnej (nie trudno im,
    nie przyznać racji i się z tym nie zgodzić)

    miałem dokładnie taki problem ze nie miałem żadnego miejsca zamieszkania
    (zgodnie z KC, bo innej definicji nie znam) i musiałem to tłumaczyć masie
    głupich urzędników i masie głupich księgowych i okazało się że ja mam rację