    From: e...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie/Wymeldowanie na żądanie
    Date: 7 Apr 2007 12:24:48 -0700

    On 7 Kwi, 19:59, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik <e...@w...pl> napisał> No i po roku jest dalej a ja juz go nie chce miec
    na

    > glowie i czy w takiej sytuacji moge go wymeldowac bez zadnych
    > przeszkod?
    >
    > Ale to, że go wymeldujesz niczego nie zmieni. Brak meldunku nie jest brakiem
    > podstaw do mieszkania. Jak go wymeldujesz, nie oznacza, że się go
    > pozbędziesz. Ochrona posiadania, jak już posiadł to mieszkanie. Musiałbyś
    > wnieść sprawę o eksmisję do sądu.

    O Boze...to widze ze sytuacja jest bardzo skomplikowana:/ Czy da sie
    przed tym jakos zabezpieczyc? Bo to paranoja, ze wlasciciel mieszkania
    moze miec takie problemy z pozbyciem sie lokatora, na dodatek
    zameldowanego w dobrej wierze.

    Ja rozumiem ochrona przed wyrzuceniem na bruk ale mnie to sie zawsze
    kojarzylo z tym, ze wiesz babcia z dzaidkiem mieszkaja w kamiennicy ze
    40 lat nagle sie znajduje wlasciciel i wyrzuca ich na bruk - a to jak
    najbardziej powinno nie byc mozliwe OT TAK. Ale sytuacja o ktorej
    mowie powinna byc w jakis inny sposob regulowana umownie czy jakos
    no...na zdrowy rozum:)