  • Data: 2004-02-02 14:11:18
    Temat: Re: Zalgłe wynagrodzenia
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Jakie konsekwencje może ponieść pracodawca, który zalega
    > z wypłatą wynagrodzeń? Czy pracownik może mu zaszkodzić
    > zgłaszając ten fakt do PIP, tzn. czy mała firma (inni jej
    > pracownicy) może na tym ucierpieć? Do tego dochodzi jeszcze
    > sprawa zaległych urlopów, lecz jest to mniej istotna kwestia.

    Jaka mniej istotna ??!!!!!!!!!!!
    Jestem w obecnej sytuacji zdania, żeby pracownikom płacić minimalnie ... ale
    nie okradać ich.
    Zgłaszasz się do PIP i masz.. inspektor powinien pilotować sprawę do końca
    aż dostaniesz wszystko

    A czy może ucierpieć pracodawca ???? to zależy .... To zależy czym dla
    Ciebie i dla niego jest cierpienie.

    pozdrawiam
    fart

    jednak mam dalej temperaturę nie pomaga żaden antybiotyk a czuję się DD.
    Lecze się sam a do lekarza i tak nie pójdę ... nie ma ..........