  • Data: 2006-01-11 05:52:53
    Temat: Re: Zaległy czynsz głównego najemcy
    Od: Sam<n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki wszystkim za wyjaśnienia choć nie są one pocieszajace.

    Myśałem że ewentualnie można by tu zastosować przedawnienie (w przypadku
    roszczeń dot. najmu rok jak sie nie mylę), ponieważ do tej pory administrator nie
    zwracał sie z informacja o zaległosciach bezpośrednio do mnie tylko do moich
    rodziców. Po półtora roku od mojego wymeldowania pierwszy raz na piśmie zwrócił
    się do mnie imiennie, które ów pismo wysłał na mój nowy adres zameldowania o
    zwrot zaległości czynszowych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info