  • Data: 2008-01-04 14:47:19
    Temat: Re: Zaległość
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 04 styczeń 2008 13:18
    > (autor Tadeusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <477e23fc$1@news.home.net.pl>):

    > Oczywiście. Więc Ty ścigaj ich, podobnie jak tamten ściga ciebie. Szczerze
    > mówiąc nie chciałbym, żeby któryś z moich klientów mi nie płacił tłumacząc
    > się, że inni mu nie płacą... Takie brutalne prawa rynku.

    Sęk w tym, że on próbował się skontaktować w tej sprawie z tym klientem,
    a klient odpowiedział głęboką ciszą... czyli można przypuszczać, że miał
    kasę w nosie ;->

    Skoro był skłonny czekać spokojnie tyle czasu, to może np. byłby skłonny
    się rozliczyć się poprzez odkupienie zobowiązania tamtego, który jako
    pierwszy nie zapłacił.