  • Data: 2002-06-12 22:08:19
    Temat: Re: Zalegle mandaty
    Od: "Irek" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze po to zebys mógl spoglądając w lustro przy goleniu myslec ze jestes
    > uczciwym czlowiekiem,

    jestem i za takiego sie uwazam

    > a nie w najlepszym wypadku nieodpowiedzialnym gówniarzem, ktory cwaniakuje
    jak uniknąc kary za coś co zrobil.

    ostre slowa ale nie znasz sytuacji wiec nie wiadomo kto tu jest
    nieodpowiedzialnym gowniarzem. Wg mnie policjant i tak sie sklada ze
    poruszalem pozniej ten przypadek na kursie prawa jazdy (zmienialem
    kategorie) i instruktor stwierdzil ze to jest nadinterpretacja policjanta.
    Wiec dlaczego mam placic forse za cos czego nie zrobilem. Poniewaz z
    praktyki wiem ze nie ma co isc na kolegium (wtedy jeszcze bylo) ani do sadu
    bo i tak sie sprawe sie przegra (chyba 100% spraw jest na nasza niekorzysc),
    dlatego jedyne co zostaje to tylko odwlekac jak dlugo sie da. A po 3 latach
    przepada.