  • Data: 2009-09-17 01:15:45
    Temat: Re: Zaległe czesne i zwrot dokumentów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Trust no one ;)

    > Ładnie.

    > Dostąpił w rezultacie możliwości napisania nowego CV? ;->

    A nie wiem. Nie chciało mi się robić wielkiej awantury. Poinformowałem
    szefostwo o stosowanych praktykach i ile ewentualnie będą musieli
    zapłacić jeśli ten list zostanie odesłany z taką adnotacją.

    Nawet nie wiem do końca co w środku listu było, bo nigdy do mnie nie
    dotarł. Wiem o co biegało, ale nie wiem co było. Komornik mnie narazie
    nie szuka wiec chyba nic wielkiego.