  • Data: 2009-09-16 19:56:23
    Temat: Re: Zaległe czesne i zwrot dokumentów
    Od: " GK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Kuźma <q...@g...com> napisał(a):

    > (...) jedyne co udało mi się znaleźć to art. 751 KC o przedawnieniu
    Nie napisałeś, czy jest (sądowy) nakaz zapłaty, ewent. z kiedy. Druga sprawa,
    być może Twoja siostra jakimś zachowaniem uznała ten dług. Trudno więc
    określić.

    > P.S. Dowiedziałm się również, że przetrzymywanie tych dokumentów nie
    > kwalifikuje się pod ww. artykuł [KK - GK], ponieważ zawsze mogą dokumenty
    > pokazać (...)
    Rozumiem, że dowiedziałeś się od pracowników tej szkoły? Dobre, prawie jak
    krótkotrwały zabór mienia.:)
    Wezwać policjanta, spisać numer legitymacji przy przystąpieniu do
    interwencji, żeby nie odpuścił zbyt szybko. Jeśli policjant stchórzy, to
    wezwanie do wydania dokumentów (jasno określić jakie) w terminie 3 dni od
    otrzymania. Polecony za potwierdzeniem odbioru albo pismo na dziennik
    (dziekanatu) i potwierdzenie otrzymania na kopii dla Twojej siostry. Plus
    skarga na policjanta, ale to w ramach uznania.

    GK