    From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zalana łazienka
    Date: Sat, 1 Feb 2003 01:53:05 +0100

    Thu, 30 Jan 2003 17:32:56 +0100, Anna Nowaczyk <b1bjvp$8po$1@news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Rok temu przeżyłam remont łazienki. Wreszcie zaczęła cieszyć oko. Sufit
    > który
    > do czasu remontu szpeciły plamy żółte powstałe wskutek "przecieków" od
    > sąsiadki lśnił bielą. Mieszkam w bloku (mieszkanie własnościowe). Około
    > miesiąca temu pojawił się pierwszy zaciek. Po zgłoszeniu tego faktu sąsiadce
    > postanowiłam się nie denerwować. W końcu nie będę robić draki o jeden
    > zaciek. Sąsiadka sprawiła, że więcej nie ciekło. Obecnie sąsiadka mnie po
    > prostu zalewa tzn nie kapie ale plam jest więcej a na suficie wielkie
> [...]

    Powinnaś wezwać komisję z administracji!!!
    Mnie już murarz (tak,murarz!)z administracji malował sufity (w łazience i
    kuchni.
    Komisja spisała protokół,gdzie widniało,że administracja
    odnowi zniszczone sufity.Fakt,że potem musiałam po tym murarzu jeszcze raz
    malować,bo były niedoróbki,ale to zależy jakich malarzy,czy murarzy
    zatrudnia administracja.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja