    From: xxxx <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zakupy kontrolowane"
    Date: Wed, 14 Dec 2005 15:09:35 +0100

    Dnia Wed, 14 Dec 2005 11:34:21 +0100, Marcin napisał(a):

    > Czy takie _celowe_ wprowadzanie pracownika w błąd jest legalne?
    >
    > Marcin

    Nie wiem czy jest legalne.. ale ja pewnie w każdej takiej sytuacji (o ile
    bym zdążył) żądał bym protokołu ze zdarzenia nawet jesli to był ochroniarz
    bo przecież skad wiadomo iż czynił to kontrolnie (a jesli kontrlnie to
    chyba nie szkodzi iż taki protokól by się przydał).
    Mnie kiedyś probowano kontrolowac stan tzreźwości ale jak zacząłem żadac
    protokołow to sie skończyło... bo żadając protokołow nie omieszkałem
    napomnknąć iż ja odbieram to jako działnia skierowane na moją strone (coś
    jak mobbing..bo nigdy nie wiadomo czy nie były robione na polecenie
    przełożonego).