    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup w sklepie internetowym
    Date: Wed, 21 Oct 2009 21:39:21 +0200

    Użytkownik "Busiensswoman" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hbnn5f$lrt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > - Proszę o jakieś porady w tej sprawie... Może ktoś miał podobne
    > problemy...
    > - co mi grozi, jak sie zachować itd.
    > - Czy powinniśmy wynająć adwokata?

    Chyba trochę za wcześnie na adwokata. Zacznijmy od tego, że powinnaś
    powiadomić nadawcę o tym, że paczkę zatrzymano i ma Ci wysłać nie będące
    pirackimi kopiami płyty. Jeśli nie wyśle, to złóż zawiadomienie o oszustwie
    na Twoją szkodę. Jeśli jest jak piszesz, to postępowanie prokuratorskie
    będzie prowadzone przeciwko sprzedającemu, a nie kupującemu, bo ten niby
    skąd miał wiedzieć, że w legalnym sklepie są sprzedawane piraty. Co innego,
    gdybyś to kupowała przykładowo na jarmarku albo po porozumieniu sie ze
    sprzedawcą na jakiejś liście dyskusyjnej.