    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup używanego samochodu a zatajenie jego stanu
    Date: Wed, 9 Jun 2010 18:36:27 +0200

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:huns61$1tc$...@n...onet.pl...
    > I tu masz rację, tylko, że nie ma normy, kiedyś do lakiernika podjechał
    > samochód, brudny stary, poobdzierany... oczywiście w normie pewnie jak na
    > wiek. Klient ten przyjechał po klapkę od wlewu paliwa. Pomyślałem, że pewnie
    > gdzieś coś i dorabiał ale po rozmowie z lakiernikiem okazało, się, że chyba
    > tylko ta klapka z tego samochodu była cała, reszta auta była cała klepana,
    > szpachlowana... jednym słowem wrak, klient samochód kazał wyklepać, pomalować
    > na kolor z klapki a następnie "zniszczył" by nie było widać, że tyle co
    > robiony.
> [...]

    Też dołączę autentyczną historię. Na osiedlu jest taksówkarz. Starał się
    sprzedać swój złom. Przez pół roku nie mógł znaleźć naiwnego. Był tak
    zdesperowany, że usuwał wszystkie oznaczenia taksówki, a nawet używał parkingu
    nie należącego do jego bloku (teren prywatny) wciskając kit, że dbał o auto. Gdy
    widziałem chętnego do kupna od razu informowałem, że auto służyło do przewozu
    ludzi - od razu uciekali. Minęło kilka lat i nadal nie sprzedał. :)