  • Data: 2010-06-10 12:00:19
    Temat: Re: Zakup używanego samochodu a zatajenie jego stanu
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2010 11:16, Ariusz wrote:

    > Oczywiście zdaję sobie sprawę, że udowodnienie czegoś takiego było by
    > ciężkie, jednak często da się wykazać, że samochód był po wypadku, lub
    > krótko przed sprzedażą było coś naprawiane.
    > Jakie możliwości ma kupujący, który został oszukany.

    ja mam takie pytanie, czy poniższe jest wystarczającym dowodem i czy
    można coś ugrać, ukarać kanciarza?
    kupuje samochód przebieg powiedzmy 120tyś, na umowie jest adnotacja że
    "kupujący zapoznał się ze stanem faktycznym..."
    już po zakupie będąc przy okazji w serwisie się dowiaduje że za czasów
    poprzedniego właściciela samochód miał przebieg powiedzmy 200tyś.

    odmłodzenie mógł dokonać tylko ten poprzedni właściciel bo na mojej
    umowie kupna jest zapisany przebieg już retuszowany.

    Jest to jakimś dowodem? jest o co walczyć? (zwrot różnicy wartości)
    Czy jest jakiś czas po którym taka sprawa się przedawnia?