eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup usługi przez DG › Re: Zakup usługi przez DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!not-for-mail
    From: "Marcin P." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup usługi przez DG
    Date: Wed, 28 Nov 2007 14:43:47 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <fijrad$4pp$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <fijjuf$1qog$1@news.ats.pl> <fijlst$poc$1@opal.icpnet.pl>
    <fijn19$1rgk$1@news.ats.pl> <fijogj$sdg$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: kameleon.stat.gov.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1196257421 4921 194.165.48.1 (28 Nov 2007 13:43:41 GMT)
    X-Complaints-To: abuse at nask pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Nov 2007 13:43:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:500348
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fijogj$sdg$1@opal.icpnet.pl...
    >> Przed oplaceniem uslugi dowiadywalem sie na infolinii, czy konta
    >> pocztowe beda dzialac (w ramach wykupionej uslugi). Otrzymalem
    >> informacje, ze beda.
    >
    > Masz na to papier/mail/nagranie rozmowy?
    >
    > Jeśli tak, to standardowo - usługa nie spełnia parametrów wymienionych w
    > specyfikacji.
    >
    >> W okresie testowym nie mozna bylo tego sprawdzic, gdyz aby zalozyc konto
    >> emailowe musze miec najpierw przedelegowana domene, a firma nie
    >> przypisuje domen do dnsow dla kont testowych. Po oplaceniu uslugi
    >> zalozylem konto mailowe w domenie i okazuje sie, z konta mozna wyslac
    >> wiadomosci, natomiast na konto nie dochodza zadne maile (Access denied).
    >> Po moim mailowym zapytaniu otrzymalem informacje, iz to poprawne
    >> zachowanie gdyz usluga poczty elektronicznej nie jest uruchomiona.

    Prawdopodobnie - nie skonfigurowałeś tego jeszcze.
    Jeśli firma, z któej usług próbujesz korzystać, ma infolinię, to nie jest to
    jakaś firma-krzak. Poproś na infolinii, by zrobili tak, żeby było dobrze.

    Jeśli przenosiłeś domenę:
    Po przeniesieniu domeny z innego serwera przez parędni dzieją się cuda.
    Odbieraj pocztę z nowego i starego serwera przez ten czas, a i starego dostawcy.
    Jeśli stary dostawca wyłączył jużusługę, a nie zdjął wpisów z dnsów, część poczty
    może przepaść, i to nie jest wina nowego dostawcy, tylko niedogrania spraw
    związanych z przeniesieniem domeny.



    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB
    CR-V 2.0 kat LS, 150 KM, 2003/04
    Strony internetowe www.pawelec.info


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1