  • Data: 2005-10-01 07:47:01
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: "Master" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Notariusz jest prawnikiem i powinien zadbac o to zeby wszystko bylo
    > ok. Jesli nie ufasz temu prawnikowi dlaczego mialbys zaufac innemu?

    Notariusz bierze drozej od przecietnego prawnika.
    Szukajac notariusza bylem u czterech i kazdy dawal inne odpowiedzi na
    te same pytania. Jeden nawet stwierdzil ze jak jestem zonaty to
    mieszkania wylacznie na siebie nie moge kupic.

    > Oczywiscie koniecznie przeczytaj dokladnie wszystkie papiery które
    > masz podpisac

    Fantastyczny pomysl

    >a jak czegos nie rozumiesz to pytaj wlasnie notariusza

    Juz to probowalem ale oni nie zabardzo sie znaja na prawie.

    MH