  • Data: 2009-11-30 11:47:18
    Temat: Re: Zakup internetowy + odbior osobisty a zwrot towaru
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.11.2009 Q <n...@s...pl> napisał/a:

    > wow, to najpierw musimy zdefiniowac "zakup"
    > i okreslic czym sie rozni od "odbioru"...
    >
    > jesli "kupuje" na stronie, "place" z gory przelewem,
    > to w salonie tylko odbieram towar,
    > nawet chyba nic nie podpisuje...
    hm... a kto wystawia fakture? sklep? czy centrala?

    Tam gdzie robilem w taki sposob zakup szedlem do sklepu, pokazywalem
    wydruk z "systemu internetowego", przynosili paczke z zaplecza, na
    miejscu wypisywali gwarancje, szlem do kasy zaplacic, dostalem na
    miejscu fakture i wychodzilem z towarem. Wiec imho niczym sie to nie
    roznilo od sytuacji gdybym kupil towar z polki w sklepie. No - towar na
    mnie czekal (na zapleczu), oraz cena byla "ciut" nizsza niz na polce.

    Nie wydaje mi sie by mozna to bylo potraktowac jako zakup poza sklepem.

    (ostatnio kupowalem w ten sposob chociazby express w euro.com.pl)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator