  • Data: 2009-02-18 22:58:59
    Temat: Re: Zakup auta używanego sprowadzonego - na co uwaga?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli auto jest w Polsce i nie ma żadnych tablic?

    Wtedy na lawetę i do urzędu po numery tymczasowe. Bez tablic nie ma
    możliwości wypisania polisy a co za tym idzie - poruszania się pojazdem na
    kołach. Z tego co wiem handlarze przykręcają "byle jakie" (niekoniecznie od
    tego właśnie auta) tablice niemieckie celem właśnie wypisania polisy.
    Niestety nie wiem jak to się ma w sietle prawa. Jedno jest pewne - w
    Niemczech do tego b. łatwo dojdą, a Polsce nie. Podczas kontroli istotne
    jest ze masz polisę na dany numer rej. i aktualne badania techniczne.

    --
    Pozdrawiam, Wycior