  • Data: 2011-09-26 11:35:45
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 11:50:28 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Urodziłeś się kiedy? Po 2001 roku? 2004? 2005?
    > Bo w takim przypadku jestem skłonny uwierzyć, że nie masz pojęcia o
    > otaczającym cię świecie i przyczynach (słusznych) reakcji służb.

    Nie jestem tak młody żeby pozbawianie się wolności było dla mnie
    łatwe do zaakceptowania, ani tak stary żeby już stracić nadzieję
    na powrót normalności. Pojęcie o świecie mam całkiem dobre
    i realne - głównie dzięki temu, że nie czytam gazet codziennych
    i newsów na portalach informacyjnych.
    Poczytaj trochę o atakach terrorystycznych (opracowania, nawet
    te nienaukowe - tylko z odpowiednim dystansem), to może jeszcze
    kiedyś będzie okazja podyskutować.

    Henry